Na tej stronie informacyjnej znajdują się najważniejsze informacje o oferowanych przez nas wtyczkach i szablonach.
KONTAKT
W razie pytań zapraszamy do kontaktu bezpośrednio na nasz email. Prosimy jednak najpierw o zapoznanie się z informacjami przedstawionymi na tej stronie. W większości przypadków wyjaśnią wszelkie kwestie.
AKTUALIZACJE
Jeśli w opisie (lub zakładce 'Aktualizacje’) nie ma informacji że aktualizacje dla produktu nie są dostępne lub mogą być opóźnione, można będzie pobrać w przyszłości dla niego nowe wersje.
Produkty można zaktualizować poprzez ponowne pobranie plików z nowszą wersją za pomocą indywidualnych linków (zaczynających się od http://p.allkeystore.pl) i przeinstalowanie ich (zaktualizowanie z pliku) w panelu WP, przez aktualizację plików na FTP lub za pomocą skryptu. Linki te nie zmienią się, i pod nimi będą pojawiać się nowe wersje plików w przyszłości.
W przypadku zakupów bezpośrednio w naszym sklepie linki nie są generowane i wysyłane. Dodatki można pobierać bezpośrednio na stronach produktów klikając przyciski.
Sprawdzenie czy jest już nowa wersja produktu
Zanim pobierzesz produkt ponownie sprawdź czy nowa wersja jest już dostępna do pobrania. Służą do tego panele poniżej oddzielnie dla wtyczek i szablonów. Aktualizacje są zazwyczaj dostępne w ciągu 2-5 dni od pojawienia się ich u dewelopera. W niektórych przypadkach czas oczekiwania może być dłuższy. Gdyby aktualizacja nie była dostępna przez dłuższy czas to prosimy o kontakt – postaramy się zaktualizować produkt ręcznie.
Panel dla wtyczek: https://aks-panel.pl/wersje-wtyczek/
Panel dla szablonów: https://aks-panel.pl/wersje-szablonow/
UWAGA! Jeśli pobiera się starsza wersja niż ta którą widać na powyższych stronach, może to oznaczać że pliki były przed chwilą aktualizowane, i pobiera się z cache przeglądarki poprzedni plik. Prosimy w takim przypadku użyć trybu incognito lub pobrać plik z innej przeglądarki. Jeśli nadal pobiera się niewłaściwa wersja – prosimy o kontakt.
Dla większości dodatków aktualne wersje można sprawdzać też na stronach produktów w naszym sklepie gdzie podana na górze jest ich aktualna wersja u nas.
Aktualizacja poprzez skrypt
Aktualizacja wtyczek i szablonów poprzez skrypt jest jedną z najszybszych metod na aktualizowanie nawet wielu wtyczek i szablonów jednym kliknięciem. Wymaga jedynie dostępu do SSH i krótkiej jednorazowej konfiguracji dla strony. Opis konfiguracji i skrypt do pobrania jest w artykule poniżej:
https://allkeystore.pl/aktualizacja-wtyczek-i-szablonow-wordpress-za-pomoca-skryptu-i-ssh/
Aktualizacja poprzez panel WP
Wtyczkę instalujemy tak jak byśmy instalowali ją pierwszy raz, przy czym pokaże się komunikat że katalog wtyczki już istnieje, i klikamy na dole przycisk „Zastąp obecnie wysłanym”. Pojawi się również informacja o wersji wtyczki instalowanej i już zainstalowanej – prosimy o sprawdzanie czy instalowana wersja jest na pewno nowsza od zainstalowanej. Analogicznie wygląda to w przypadku szablonów. W tym przypadku pliki instaluje się w panelu szablonów WP a nie wtyczek.
Ręczna aktualizacja przez FTP
Wtyczki i szablony można aktualizować również poprzez rozpakowanie archiwum z nową wersją produktu i przeniesienie go przez ftp do katalogu wtyczek lub szablonów. Ustawienia zostaną zachowane ponieważ są zapisane w bazie danych i nie są kasowane podczas kasowania plików. Najlepiej użyć do tego darmowego programu FileZilla
Samouczek jak skonfigurować FileZilla znajduje się tutaj:
https://allkeystore.pl/jak-skonfigurowac-filezille/
Opis ręcznej aktualizacji na podstawie wtyczki można znaleźć tutaj:
https://allkeystore.pl/jak-recznie-aktualizowac-wtyczki-i-szablony-wordpress-przez-ftp/
DODATKOWE PLIKI
Jeśli produkt ma w opisie oferty informację „Dla szablonu / wtyczki dostępne są dodatkowe pliki do pobrania” , możemy pobrać dla niego dodatkowe pliki. Mogą tam znajdować się również niezbędne wtyczki do np. działania szablonu, więc w przypadku braku jakiś dodatków tam należy ich szukać w pierwszej kolejności. W celu pobrania dodatkowych plików, należy przejść do poniższych stron, oddzielnych dla wtyczek i szablonu, i po nazwie wyszukać nasz produkt za pomocą wyszukiwania w przeglądarce (pod Windows skrót Ctrl + F). Należy wpisać jedno słowo małymi literami z nazwą produktu. Po pobraniu archiwum, należ je rozpakować.
Dla szablonów: https://dane.aks-panel.pl/pliki/szablony/
Dla wtyczek: https://dane.aks-panel.pl/pliki/wtyczki/
PEŁNA OFERTA
Listy dostępnych wtyczek i szablonów znajdują się poniżej.
Gdyby produktu nie było na listach poniżej prosimy o kontakt – lista produktów nie jest aktualizowana i sporo z nich nie zostało dodanych. W przypadku zainteresowania produktem wystawimy ofertę.
Dla szablonów: https://allkeystore.pl/oferta/szablony.pdf
Dla wtyczek: https://allkeystore.pl/oferta/wtyczki.pdf
FAQ
Jak wyłączyć powiadomienia o aktualizacjach i aktywacji ?
Można to zrobić za pomocą dwóch darmowych wtyczek, pierwszą którą warto zainstalować jest „Disable Admin Notices”
http://p.allkeystore.pl/disableadminnotices
Pozwala ona ukryć niepotrzebne powiadomienia indywidualnie. Po jej instalacji na komunikacie pojawi się przycisk w prawym dolnym rogu: „[Hide notification forever]”. Po jego kliknięciu komunikat nie pojawi się więcej.
Druga wtyczka to „Toogle Admin Notices” która pozwala wyłączać i włączać wszelkie powiadomienia o aktualizacjach i aktywacjach jednym kliknięciem, jak i pozostałe komunikaty. Po instalacji na górnym pasku (menu) na stronie panelu admina WordPress pojawia się napis „Toogle Admin Notices” który ukrywa i pokazuje wszystkie powiadomienia po kliknięciu na niego.
http://p.allkeystore.pl/toggleadminnotices
Zalecamy korzystanie z obu wtyczek jednocześnie
Dlaczego produkt prosi o klucz produktu do aktualizacji?
Prosimy o zignorowanie tej informacji. Wszystkie oferowane wtyczki oraz szablony dla WordPress są na licencji GPL. Produkty te najczęściej mają pełną funkcjonalność i działają bezterminowo. W przypadku niektórych producentów oferują oni dodatkowo płatną pomoc techniczną i możliwość automatycznych aktualizacji oraz łączenia się z chmurą w celu pobrania dodatkowych elementów. Klucz jest wymagany wyłącznie do aktywacji tych funkcji. Najczęściej oferowane są tylko wersje z możliwością wprowadzenia takiego klucza aby zachęcić kupujących do zakupu droższej wersji, stąd powiadomienia o konieczności aktywacji. Można wyłączyć te komunikaty za pomocą wtyczek opisany powyżej.
Jak mogę otrzymać klucz do automatycznych aktualizacji i pomocy technicznej?
Pomoc techniczna jest dostępna tylko w przypadku licencji z kluczem zakupionej bezpośrednio od dewelopera przez jego oficjalne kanały sprzedaży. W większości przypadków nie oferują oni do dalszej odsprzedaży kluczy do automatycznych aktualizacji i pomocy technicznej dlatego takich nie oferujemy.
Dlaczego te produkty są takie tanie?
Produkty te nie oferują automatycznych aktualizacji jak i licencja nie zawiera pomocy technicznej, a w niektórych przypadkach także pobierania elementów z chmury nie jest możliwe co może być najbardziej wartościowymi funkcjonalnościami, stąd oferowana cena za produkty jest znacznie niższa.
Jak aktywować wtyczki od Gravity Forms?
Instrukcja aktywacji: https://p.allkeystore.pl/gravity
Wtyczka lub szablon powoduje błąd na mojej stronie, co zrobić?
1) Część wtyczek i szablonów ma funckję która sprawdza parametry hostingu i ustawień WP czy są odpowienie. Informacja czy taka funkcja jest dostępna, znajduje się w dokumentacji. Jeśli wymagania nie są spełnione, należy naprawić to przed rozpoczęciem kolejnych kroków.
2) Większość wtyczek i szablonów nie działa dobrze na najnowszym PHP, proszę zmienić wersję na serwerze na 7.4 która jest wersją stabilną i spróbować ponownie.
3) Czasem wtyczki powodują błędy wchodząc z czymś w konflikt co jest zainstalowane na stronie, najczęściej są to inne wtyczki które są aktywne. Można to naprawić poprzez wyłączenie wtyczki która powoduje konflikt, lub poczekać na rozwiązanie problemu w następnej aktualizacji wtyczki jeśli taka jest planowana. Aby sprawdzić co powoduje problem należy zrobić kopię zapasową strony i bazy danych, i wyłączyć wszystkie inne wtyczki na chwilę oraz włączyć domyślny szablon WordPress, i zostawić tylko wtyczkę która spowodowała błąd. Jeśli to pomoże trzeba włączać pozostałe wtyczki po kolei i sprawdzać czy strona nadal działa by znaleźć wtyczkę z którą powstaje konflikt.
4) Proszę spróbować zainstalować ją na zupełnie nowej instalacji WordPress aby wykluczyć inne źródła problemu. W ostateczności można też spróbować na innym hostingu na nowej instalacji aby wykluczyć również hosting jako źródło problemu. Jeśli nie mamy innego hostingu, można skorzystać z darmowego lokalnego serwera WAMP: https://www.fredericgilles.net/migrate-wordpress-local-windows-server/
5) Można spróbować poszukać informacji o błędzie w internecie. Czasem zdarza się że nowa aktualizacja jest wadliwa, dosyć często się to dzieje gdy jest nowa aktualizacja WordPress albo Woocommerce i wiele wtyczek przestaje być kompatybilnych i deweloperzy dopiero poprawiają błędy. Można wtedy zrobić downgrade WordPress i Woocommerce jeśli również go mamy do starszej stabilnej wersji i poczekać na aktualizacje wtyczek.
Problem z wgraniem pliku zip wtyczki lub szablonu? Błędy typu „Connection timed out”
Niektóre wtyczki i szablony mogą być zbyt duże aby dało się zrobić ich upload poprzed panel wtyczek lub szablonów WP w celu ich instalacji lub aktualizacji. W takim przypadku zawsze można zaktualizować lub zainstlować pliki przez FTP. W celu instalacji w WP jeśli mamy błąd, najcześciej pomaga zmiana lud dodanie poniższych parametrów PHP w pliku .htaccess znajdującym w katalogu głównym strony. Kod ten należy dodać na początku pliku.
php_value max_execution_time = 1600
php_value max_input_vars = 5000
php_value memory_limit = 512M
php_value post_max_size = 128M
php_value upload_max_filesize = 512M
Jak wyłączyć powiadomienia PHP i debugowanie?
Często PHP pokazuje ostrzeżenia (Warning i Notice) które nie są błędami. Dodatkowo może być włączone debugowanie, które powinno być wyłączone domyślnie kiedy nie szukamy jakiegoś problemu na stronie. W tym celu w pliku wp-config.php znajdującym się w głównym katalogu WP należy znaleźć fragment kodu (jeśli istnieje, jeśli nie istnieje to należy dodać 4 linie kolejne tylko w dowolnym miejscu):
define('WP_DEBUG', true);
i zmienić na
define('WP_DEBUG', false);
define('WP_DEBUG_LOG', false);
define('WP_DEBUG_DISPLAY', false);
@ini_set('display_errors', 0);
Błąd typu: The Link You Followed Has Expired / Wybrany odnośnik jest nieaktualny
Problem ten nie ma związku z oferowanymi przez nas plikami, a z konfiguracją Państwa serwera / strony. Poniżej są przykładowe informacje mogące pomóc rozwiązać ten problem. W obu przypadkach dotyczy to wtyczek jak i szablonów
PL: https://kamilrzeznik.pl/wybrany-odnosnik-jest-nieaktualny-prosze-sprobowac-ponownie/
EN: https://www.wpkube.com/how-to-fix-the-link-you-followed-has-expired-error-in-wordpress/